828 läst ·
5 svar
828 läst
5 svar
tänkam ig vi måste isolrea
så vi köppt ett ställe ena huset betraks som sommar stuga men vi tänkte renovera upp den för ha som bostads hus okså ått en kompis till mig.
då är fårgan vill tips på hus man isolrea? så huset vi ska fixa till är ett så klallat västerbottensgård.
då är fårgan vill tips på hus man isolrea? så huset vi ska fixa till är ett så klallat västerbottensgård.
www.paroc.se
www.isover.se
om ni ska byta panel så går det ju bra att isolera "utåt", så blir inte boytan mindre
www.isover.se
om ni ska byta panel så går det ju bra att isolera "utåt", så blir inte boytan mindre
gjör vi smart osm isolerar ett rum ått gången vi fundera på börja fixa köket först sedan toleten och senare ska bli salen som vi okås komer ta upp del av tacket i till övervåningne för gjöra ett biblotek av med steg okså . svårt förklar hur jag menar men ni som såg somamr torpet för par år sedan vet hur jag menar.
Klicka här för att svara