Hej

Jag har en tändningsdosa som inte verkar funka.
Tror att det sitter en säkring någonstans i dosan..

Se bild för hjälp...

Stämmer det? Kan någon hjälpa mig att lokalisera den i såfall

Tack för hjälpen

Micke
 
  • IMAG0236.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • IMAG0235.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
har du provat vrida på ratten OFF/A/ON i läge ON? Den är både rörelse och ljusstyrd, har några
liknande själv och jag vill inte minnas att de är avsäkrade så som dimmrar är...
/
M
 
Mikael_L
Har du nyss monterat dit den?
Glömt nollan isåfall?
 
Den sitter i vår gemensamma tvättstuga och den har funkat tidigare.

Tycker det är märkligt att 3 st amaturer som är kopplade till den ska lägga av alla samtigt så jag misstänker att det kan vara något med lampknappen som inte är som det ska.

Gissar iofs bara

Micke
 
Det finns ingen säkring på den modellen. Har den suttit där innan och fungerat är den kass. Släng och köp ny. Titta också på vilken sorts belastning du har. Fel eller för hög belastning förstör piren.
 
Redigerat:
Om du har lysrörs armaturer i tvättstugan går det kanske inte med den modellen.
 
Redigerat:
Ok.. Skickar dit en elektriker som får kolla upp det..

Tack för hjälpen

Micke
 
funnit någon fel:)?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.