Hej
Jag har en tändningsdosa som inte verkar funka.
Tror att det sitter en säkring någonstans i dosan..
Se bild för hjälp...
Stämmer det? Kan någon hjälpa mig att lokalisera den i såfall
Tack för hjälpen
Micke
Jag har en tändningsdosa som inte verkar funka.
Tror att det sitter en säkring någonstans i dosan..
Se bild för hjälp...
Stämmer det? Kan någon hjälpa mig att lokalisera den i såfall
Tack för hjälpen
Micke
Den sitter i vår gemensamma tvättstuga och den har funkat tidigare.
Tycker det är märkligt att 3 st amaturer som är kopplade till den ska lägga av alla samtigt så jag misstänker att det kan vara något med lampknappen som inte är som det ska.
Gissar iofs bara
Micke
Tycker det är märkligt att 3 st amaturer som är kopplade till den ska lägga av alla samtigt så jag misstänker att det kan vara något med lampknappen som inte är som det ska.
Gissar iofs bara
Micke
Klicka här för att svara

