Hej Eluppvärmd hus från 78 med elvärmeslingor i taket och sålunda indirekt uppvärmning av rummet via värmrstrålning. Det styrd av Eswa termostat Satchwell i varje rum samt en centralenhet i hallen så dygns och veckoreglering erhålls. Mkt bra för låg förbrukning. MEN värmen har gått successivt i i 5 av 6 rum.
Vet någon om och hur eller vem som kan reparera eller skal man helt byta uppvärmningssystem ?
Otö
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.