du behöver brännare för att få 100% tätt. finns div. klister o dyl. men inget som vi proffs andvänder anledning? jo skiten håller inte tätt,ännu svårare o få till det nu när det är kallt och blött. 90% av alla lekage på låglutande papptak är just vi genomföringar.