Håller på med en utbyggnad av fjällstugan och har snöat in mej på att ha takstolar av stolpverk(200×200)
Spännvid 6200 och längd 6000.
Blir de för glest i fall man skulle bara använda 2st takstolar?
Troligtvis blir de pir isolering och plåt utåt insidan kläs med okantat.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.