Håller på med en utbyggnad av fjällstugan och har snöat in mej på att ha takstolar av stolpverk(200×200)
Spännvid 6200 och längd 6000.
Blir de för glest i fall man skulle bara använda 2st takstolar?
Troligtvis blir de pir isolering och plåt utåt insidan kläs med okantat.