Om man har en kupa eller en vinkel mellan två nockar, hur lägger man då pappen i brytningen? Det går ju inte att vika ner i alla vinklar, så jag antar att man skall skära och limma på ngt smart sätt. Letade på Matakis och Icopals hemsidor men hittade inget. Någon som har några tips?
 
lägg papp remsor å alla håll å skär ner dom.
känner du att du vill ta takkit så gör du det.
man kan bara göra på detta viset..

mvh
snickar estwing
 
Tack! Trodde det fanns ngt takläggartrix. Men då blir det en stor klick kitt under och tre remsor...
 
  • Gilla
Svenjohan86
  • Laddar…
Larsa skrev:
Tack! Trodde det fanns ngt takläggartrix. Men då blir det en stor klick kitt under och tre remsor...
blir kanon....

mvh
snickar estwing
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.