6 563 läst ·
8 svar
7k läst
8 svar
Takpanel?
Okej, det kan jag förstå.
Och i och för sig så ska ju vi ha putsad fasad nu när jag tänker efter så kommer det nog att se dumt ut...
Tyckte bara att det såg härligt ut på en husmodell vi har sett men det ska vara ett trähus för att det ska funka.
Och i och för sig så ska ju vi ha putsad fasad nu när jag tänker efter så kommer det nog att se dumt ut...
Tyckte bara att det såg härligt ut på en husmodell vi har sett men det ska vara ett trähus för att det ska funka.
Det går. Våra snickare fick för sig att vi skulle ha gipstak på toaletten. Det skulle vi inte. När de satte upp träpanelen så tog de inte ner gipset först.millface skrev:
Det viktigaste är nog att man har koll på var läkten sitter i taket så att man spikar fast panelen i den och inte i gipsskivorna. Det håller nog bättre så.
Ok. Själv har jag tummen mitt i handen men i värsta fall får man väl göra ett försök...
Verkar en aning krångligt bara.
Ni som har byggt takpanel i ert hus, vad kostar det i tillägg för ett kök? Ungefär.
Måste veta om det är värt att satsa på det direkt eller om det prismässigt är helt uteslutet. (orkar inte vänta till nästa träffen med T-hus)
Verkar en aning krångligt bara.
Ni som har byggt takpanel i ert hus, vad kostar det i tillägg för ett kök? Ungefär.
Måste veta om det är värt att satsa på det direkt eller om det prismässigt är helt uteslutet. (orkar inte vänta till nästa träffen med T-hus)
Klicka här för att svara