Vi har ganska nyligt flyttat till ett hus och på tomten finns en gäststuga som är ganska välbyggd och vår son vill bo iden. Vi har haft den uppvärmd och det fungerar men det syns att mycket värme går ut genom taket (rimfrosten smälter bl.a). Taket är ett papptak och jag undrar om det går att ta bort pappen och tilläggsisolera ovanpå det gamla taket? Att isolera innefrån skulle stjäla utrymme eftersom den inte är så stor.