Jag vill ha lite lätt varmdusch hela tiden, funkar perfekt med vanligt munstycke, det går ju att hissa upp ordentligt om man vill ha takdusch och dessutom är strålarna inställbara
 
Vi har takdusch men inte använt den mer än nån enstaka gång. Jag skulle rekommendera att skippa den.
 
  • Gilla
Gavel
  • Laddar…
Har, men den är oanvänd, bara slöseri med varmvatten.
Sambon med långt hår använder den inte heller.
 
BirgitS
Aldrig, dels tycker jag inte om vatten som rinner okontrollerat över ansiktet och dels vill jag inte att håret blir blött varje gång jag duschar (det behöver inte tvättas lika ofta som jag duschar).
 
Det finns väl både och?
 
P
G Gavel skrev:
Jag vill ha lite lätt varmdusch hela tiden, funkar perfekt med vanligt munstycke, det går ju att hissa upp ordentligt om man vill ha takdusch och dessutom är strålarna inställbara
Takduchen är ju inte fast utan går att svänga åt sidan om man vill.
 
  • Gilla
KriZomb
  • Laddar…
De takduschar jag har sett går alltid att ställa om mellan takdusch eller handdusch. So what's the problem?
 
  • Gilla
KriZomb och 1 till
  • Laddar…
Kostnaden.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
j.f.s
Har en, använder den aldrig.

Och den gång jag testade så stod det ju vatten i rören. Vatten som var iskallt.
 
  • Haha
  • Gilla
blackarrow och 1 till
  • Laddar…
j.f.s j.f.s skrev:
Har en, använder den aldrig.

Och den gång jag testade så stod det ju vatten i rören. Vatten som var iskallt.
Exakt!!!! :surprised:
 
Konstigt. I vår dusch är det kallt vatten även i duschslangen i början ;)
 
  • Gilla
  • Älska
Per_Eriksson och 5 till
  • Laddar…
-RB- -RB- skrev:
Konstigt. I vår dusch är det kallt vatten även i duschslangen i början ;)
Den går att rikta åt ett annat håll! :surprised:
 
  • Gilla
blackarrow och 1 till
  • Laddar…
Ohja, använder den varje gång jag duschar! Fantastiskt skönt.....

Frun däremot använder nästan alltid handduschen!
 
Alltid. Handduschen är bara ett komplement för särskilt svåråtkomliga ställen..
 
  • Gilla
SandraPeter och 2 till
  • Laddar…
Använder den oftast men skulle uppskatta lite högre tryck!! (FMM Garda)
Frun verkar nöjd trots att jag fått veta att jag lever då kommit hem med spar-munstycken (av misstag) tidigare, svårt med långt hår och balsam tydligen ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.