Funderar på att installera takdusch i ett av badrummen. Merkostnaden är 2000kr utöver den vanliga. Då jag aldrig ägt en sådan ställer jag således frågan till er; använder ni er takdusch? Eller är det bara ett vackert komplement till vattenspridaren på snöre?

Redigerat:
Produkter som diskuteras: "vattenspridaren"
Vattenspridare
Vattenspridare, eller sprinklers, är oumbärliga verktyg för att bevara och befrämja trädgårdens växtlighet under de torra månaderna. Oavsett om du har ett litet grönområde, en stor gräsmatta, grönsaksland eller blomsterrabatter, så har
Läs mer
Medlem
· Blekinge
· 12 222 inlägg
Varje dag med nöje.
Jag har ett nytt liggandes i kartong om intresse finns. Saknas dock själva huvudet.
Jag har ett nytt liggandes i kartong om intresse finns. Saknas dock själva huvudet.
Alltid 

Sen finns förstås otaliga varianter.
Vi kan växla mellan typ "vattenfall" (=stora droppar) och "vanlig" (=hårdare strålar) på vår.
Vi vuxna kör 99% vattenfall från takduschen medan barnen kör liknande variant från den vanliga handduschen (finns mjuk,hård & massage på den).
Sen finns förstås otaliga varianter.
Vi kan växla mellan typ "vattenfall" (=stora droppar) och "vanlig" (=hårdare strålar) på vår.
Vi vuxna kör 99% vattenfall från takduschen medan barnen kör liknande variant från den vanliga handduschen (finns mjuk,hård & massage på den).
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 654 inlägg
Hade i lägenheten, jag använde varje dusch, medans frun föredrog det traditionella munstycket.