Jag har inte hunnit tagit reda på hur man gör tabeller i nya programvaran men jag har för mig att det ska gå. Infogar ett exempel:
Kod:
[TABLE][TR][TH]This is a header cell[/TH][TH]This is a header cell[/TH][/TR][TR1][TD]This is a left aligned cell[/TD][TD1]This is a centre aligned cell[/TD1][/TR1][TR2][TD2]This is a right aligned cell[/TD2][TD]Left aligned[/TD][/TR2][TR1][TD1]Centre aligned[/TD1][TD2]Right aligned[/TD2][/TR1][/TABLE]
Får tar reda på hur man gör och återkomma.