1 219 läst ·
14 svar
1k läst
14 svar
Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller
På konsumentens sida
· 3 624 inlägg
Byggahus.se har testat 8 populära högtryckstvättar och har hittat den som är bäst i test för en större och en mindre villaträdgård.
Du kan läsa artikeln här: Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller
Du kan läsa artikeln här: Bästa högtryckstvätten 2026 – stort test av 8 modeller
Instämmer, men 2st Kärcher fanns det tydligen plats för. Kärcher är nog den mest överreklamerade högtryckaren som finns, jämfört med AVA är Kärcher utklassad på allt.Mugmaz skrev:
Men när ni kör er Kärcher på tippen kom ihåg att typ alla tillbehören som ni betalat dyrt för till er Kärcher, dom passar även på en AVA 👌😋, plug and play ;-)
Min tidigare K5 åkte till sommarstället, får duga där tills vidare men det blir nog en AVA dit också, K5 är en riktig skittryckare.
Nästa gång ni testar högtryckare på BH, kanske vore klädsamt att vidga era vyer och skippa populärskiten och välja tryckare med både kvalitet och prestanda 😡
det handlar inte vidga vyer handlar som med alla tester på olika sidor om att tillverkarna som får vara med är dom som är viliga att skicka ut maskiner för att vara med i testedMats-S skrev:
Instämmer, men 2st Kärcher fanns det tydligen plats för. Kärcher är nog den mest överreklamerade högtryckaren som finns, jämfört med AVA är Kärcher utklassad på allt.
Men när ni kör er Kärcher på tippen kom ihåg att typ alla tillbehören som ni betalat dyrt för till er Kärcher, dom passar även på en AVA 👌😋, plug and play ;-)
Min tidigare K5 åkte till sommarstället, får duga där tills vidare men det blir nog en AVA dit också, K5 är en riktig skittryckare.
Nästa gång ni testar högtryckare på BH, kanske vore klädsamt att vidga era vyer och skippa populärskiten och välja tryckare med både kvalitet och prestanda 😡
Då kan man lika gärna skita i hela testet, totalt värdelöst om endast dom som kan "muta" sig till medverkan deltar.M maria01 skrev:
Kärcher verkar vara synnerligen bra på den här "mutcirkusen", deras skitprodukter vinner de flesta testerna, tryckarna som är överlägsna Kärchers skit är aldrig med, så Svenne Banan tror då att Kärcher är det som gäller ... så fel, så fel ...
BH är ju lite av en "community" så varför inte gå ut och fråga om man kan få låna några tryckare från kvalitetstillverkarna som vi alla vet är bra mycket bättre än den sponsrade skiten som man tar med i sina tester?
Redigerat:
Kränzle fokuserar mest till proffs i sverige inte som att dom finns i alla vanliga butiker annat är det i södra europe där dom säljs av dom flesta butikerMats-S skrev:
Då kan man lika gärna skita i hela testet, totalt värdelöst om endast dom som kan "muta" sig till medverkan deltar.
Kärcher verkar vara synnerligen bra på den här "mutcirkusen", deras skitprodukter vinner de flesta testerna, tryckarna som är överlägsna Kärchers skit är aldrig med, så Svenne Banan tror då att Kärcher är det som gäller ... så fel, så fel ...
BH är ju lite av en "community" så varför inte gå ut och fråga om man kan få låna några tryckare från kvalitetstillverkarna som vi alla vet är bra mycket bättre än den sponsrade skiten som man tar med i sina tester?
har haft min i 8 år nu står ute året runt end negativa med dom är vikten skulle jag säga och tillbehören är ganska dyraT tompaah7503 skrev:
Redigerat:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 893 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 893 inlägg
följer du mig i varje tråd nuFairlane skrev:
haha och frankrike har aldrig minus grader vilken skola gick du i du älskar att klaga på min stavning hela tiden men du glömde bort din geografi i skolan helt så klart det är minus grader här med
och jag har bott här i 5 år så maskinen stod utomhus i sverige med första 3 år som jag hade den
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 893 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 893 inlägg
Nej, jag läser många trådarM maria01 skrev:
Jag skrev inte att Frankrike aldrig har minusgrader, jag skrev "bor du i delar med minusgrader". Det är väl inte konstigare än att fråga någon om de bor i Haparanda eller Ystad? Jag gissar att det skiljer en del mellan säg Nice och Chamonix?M maria01 skrev:
Jag tror aldrig jag klagat på din stavning. Det jag nämnt är att du tydligen saknar versaler och skiljetecken, samt att vissa meningar ibland blir obegripliga då de saknar något ord. Det händer mig också att jag skriver obegripligt, missar ett ord, stavar fel eller får en auto correct som förstör. Jag tar inte illa ujpp om någon frågar vad jag menar då-
Cool, då verkar den klara att stå ute även i minusgrader om det var det där du bodde i Sverige under de tre åren.M maria01 skrev:
Det hela var alltså en högst seriös fråga, eftersom många högtryckstvättar inte gillar att stå ute i minusgrader. Det är värdefull information om man är ute efter att köpa en högtryckstvätt, vilket jag är.
Klicka här för att svara