Hejsan! Vi renoverar ett gammalt hus med spån som isolering i golvet. Vi ska nu ta upp hål för avlopp, hur gör man för att inte allt spån ska hamna i torpargrunden?
Lägg ut en presenning under där ni ska göra hål så det blir enklare att samla upp och ev. trycka tillbaka delar. Annars kan ni köpa lite vanlig glasfiber och komplettera med för spån dammar så in i....
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.