De är isolerade i ändarna och inne i röret som går från tak med ett utlopp i en t-skarv 40 cm ovanför elementet och ett utlopp bakom elementet. Tycker placeringen av båda utloppen är dumma, annars hade de använts.
 
Se till att koppla ur och dra ur ledarna på direkten istället !
Annars blir det väl för dig som för många andra att planer skjuts på framtiden kåken/lägenheten säljs och en ny ägare kanske får problem när dom ska montera JFB eller nått annat.....
Kostnaden för det kan inte vara många hundralappar och om du ändå har planer på att byta centralen kan du väl be elektrikern komma förbi och kolla på det arbetet och samtidigt lösa detta lilla problem på en gång :)
 
  • Gilla
JonkeK och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.