Angie Malmberg Angie Malmberg skrev:
Mitt hus är från -64 så det är ju väldigt lik då, är struktur nästan i hela huset så vill göra "rätt" från början. Men ingen ångmaskin alltså, bara riva och skrapra försiktigt sen renoveringstapet? Vilken köpte du? Tusen tack!
Orkade inte hålla på med ångmaskin ... var lite ivrig (då jag just flyttat in)
Kanske skulle bli mindre skräp kvar av gammal tapet på väggarna med ångmaskin.
Prova utan på en halv vägg och sen med på andra halvan.
Ta sedan metoden som ger mindre jobb.

Då det gäller renoveringstapeten så tror jag det var Easy Cover .... men jag kommer inte ihåg
 
M MrDizzy skrev:
Orkade inte hålla på med ångmaskin ... var lite ivrig (då jag just flyttat in)
Kanske skulle bli mindre skräp kvar av gammal tapet på väggarna med ångmaskin.
Prova utan på en halv vägg och sen med på andra halvan.
Ta sedan metoden som ger mindre jobb.

Då det gäller renoveringstapeten så tror jag det var Easy Cover .... men jag kommer inte ihåg
Den från Bauhaus?

1000 tack!!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.