Ska bygga utekök och funderar på gasolgrill. Nästan alla gasolgrillar har sidobord som i mitt tycke är väldigt fula samt svåra att passa in med arbetsbänkar/bänskivor till utekök.
Det ser ut som de skulle gå att montera bort - någon som har gjort det på sin?
Tänker typ Weber, Napoleon, Landman, Broilking...

Har tänkt på inbyggbar gasolgrill men vill inte bygga underrede själv och skulle den placeras ovanpå en färdig skulle grillen hamna för högt.
 

Bästa svaret

Nu har jag bara erfarenheter av Broil King och Napoleon, men det är bara att hoppa över monteringen av sidoborden i monteringsanvisningen. Välj en grill utan sidobrännare så slipper du fippla med tändsladd och gasolslang.
 
  • Gilla
Bygget123
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.