Ska bygga utekök och funderar på gasolgrill. Nästan alla gasolgrillar har sidobord som i mitt tycke är väldigt fula samt svåra att passa in med arbetsbänkar/bänskivor till utekök.
Det ser ut som de skulle gå att montera bort - någon som har gjort det på sin?
Tänker typ Weber, Napoleon, Landman, Broilking...
Har tänkt på inbyggbar gasolgrill men vill inte bygga underrede själv och skulle den placeras ovanpå en färdig skulle grillen hamna för högt.