Renoveringsnovis
· Kronoberg
· 61 inlägg
Hej,
Ska göra innervägg där det nu sitter stora glaspartier.
Om jag river glaspartierna, kan jag då använda det som är kvar som riktmärke och regla och gipsa på det?
Bifogar en bild så ni får en uppfattning om vad jag pratar om
Ska göra innervägg där det nu sitter stora glaspartier.
Om jag river glaspartierna, kan jag då använda det som är kvar som riktmärke och regla och gipsa på det?
Bifogar en bild så ni får en uppfattning om vad jag pratar om
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
I princip ska det inte vara något problem med att göra som du tänkt. Observera att du har ett överluftningsdon ovanför den närmaste öppningen. Det måste du återanvända. Hur fungerar uppvärmningen i det inglasade utrymmet? Har du golvvärme?
Var försiktig med glaspartiet så att du kan sälja det på Blocket.
Var försiktig med glaspartiet så att du kan sälja det på Blocket.
Renoveringsnovis
· Kronoberg
· 61 inlägg
Ja det är golvvärme där inne.J justusandersson skrev:I princip ska det inte vara något problem med att göra som du tänkt. Observera att du har ett överluftningsdon ovanför den närmaste öppningen. Det måste du återanvända. Hur fungerar uppvärmningen i det inglasade utrymmet? Har du golvvärme?
Var försiktig med glaspartiet så att du kan sälja det på Blocket.
Ok kan det vara säljbart? Tack för tipset!
Klicka här för att svara

