Hej,

Ska göra innervägg där det nu sitter stora glaspartier.
Om jag river glaspartierna, kan jag då använda det som är kvar som riktmärke och regla och gipsa på det?
Bifogar en bild så ni får en uppfattning om vad jag pratar om :)
 
  • Vardagsrum med stora glaspartier som avgränsar mot ett annat rum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det låter väl rimligt. Nu ser vi ju inte mått på regelverk etc..
 
I princip ska det inte vara något problem med att göra som du tänkt. Observera att du har ett överluftningsdon ovanför den närmaste öppningen. Det måste du återanvända. Hur fungerar uppvärmningen i det inglasade utrymmet? Har du golvvärme?

Var försiktig med glaspartiet så att du kan sälja det på Blocket.
 
J justusandersson skrev:
I princip ska det inte vara något problem med att göra som du tänkt. Observera att du har ett överluftningsdon ovanför den närmaste öppningen. Det måste du återanvända. Hur fungerar uppvärmningen i det inglasade utrymmet? Har du golvvärme?

Var försiktig med glaspartiet så att du kan sälja det på Blocket.
Ja det är golvvärme där inne.

Ok kan det vara säljbart? Tack för tipset!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.