Tjena!
Håller på tokstädar vår gamla loge, tidigare ägare har haft div maskiner på logen och slarvat en del på de gamla loggolvet som är gammalt klassikt plank/regelgolv. Förmodligen är det både diesel, hydralolja, avfettning och liknande. Hur gör man på bästa sätt för att få bort de värsta tro?
Finns rätt mycket liknande fläckar här och där.
Håller på tokstädar vår gamla loge, tidigare ägare har haft div maskiner på logen och slarvat en del på de gamla loggolvet som är gammalt klassikt plank/regelgolv. Förmodligen är det både diesel, hydralolja, avfettning och liknande. Hur gör man på bästa sätt för att få bort de värsta tro?
Finns rätt mycket liknande fläckar här och där.
Eftersom det är ett loggolv så är det extremt snyggt som det ärR rudeez skrev:Tjena!
Håller på tokstädar vår gamla loge, tidigare ägare har haft div maskiner på logen och slarvat en del på de gamla loggolvet som är gammalt klassikt plank/regelgolv. Förmodligen är det både diesel, hydralolja, avfettning och liknande. Hur gör man på bästa sätt för att få bort de värsta tro?
Finns rätt mycket liknande fläckar här och där.
Du får nog slipa med en slipmaskin om du ska få bort det. Förhoppningsvis har det inte trängt ner för djupt i trät
Det är jättefint, mest tråkigt att vissa fläckar ser verkligen inte trevliga ut, får se hur jag gör, slipning blir det inte iafP Pappa1986 skrev:
Klicka här för att svara

