Tjena!
Håller på tokstädar vår gamla loge, tidigare ägare har haft div maskiner på logen och slarvat en del på de gamla loggolvet som är gammalt klassikt plank/regelgolv. Förmodligen är det både diesel, hydralolja, avfettning och liknande. Hur gör man på bästa sätt för att få bort de värsta tro?
Finns rätt mycket liknande fläckar här och där.
 
  • Fläckigt gammalt plankgolv i en loge med olje- och smutsfläckar samt en dammsugarslang.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Fläckigt gammalt plankgolv i en loge med synliga olje- och smutsfläckar samt spilld spon.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
R rudeez skrev:
Tjena!
Håller på tokstädar vår gamla loge, tidigare ägare har haft div maskiner på logen och slarvat en del på de gamla loggolvet som är gammalt klassikt plank/regelgolv. Förmodligen är det både diesel, hydralolja, avfettning och liknande. Hur gör man på bästa sätt för att få bort de värsta tro?
Finns rätt mycket liknande fläckar här och där.
Eftersom det är ett loggolv så är det extremt snyggt som det är ;):D,enligt mig hehe

Du får nog slipa med en slipmaskin om du ska få bort det. Förhoppningsvis har det inte trängt ner för djupt i trät
 
P Pappa1986 skrev:
Eftersom det är ett loggolv så är det extremt snyggt som det är ;):D,enligt mig hehe

Du får nog slipa med en slipmaskin om du ska få bort det. Förhoppningsvis har det inte trängt ner för djupt i trät
Det är jättefint, mest tråkigt att vissa fläckar ser verkligen inte trevliga ut, får se hur jag gör, slipning blir det inte iaf :)
 
R rudeez skrev:
Det är jättefint, mest tråkigt att vissa fläckar ser verkligen inte trevliga ut, får se hur jag gör, slipning blir det inte iaf :)
Byta ut de brädor som du vill byta är nog alternativet men varför vill du inte slipa?
Kan ju vara en enkel lösning på "problemet"
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.