Kan man ta bort så att den gröna symbolen för bild i trådar så att den inte visas?
Orsak, merparten av trådarna börjar få en sådan nu och det känns inte som den har något syfte.

• Gilla
BirgitS
  • Laddar…
BirgitS
Jag har för mig att den symbolen togs bort för några år sen, i alla fall när det gäller webben.

App eller webb?
Windows, Android, iOS?
Webbläsare?

App i Android
Diskussionsforum i Android-app med olika byggrelaterade trådar listade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

BirgitS
Hittade igen inlägget från Per:
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
På förslag från @useless har vi nu tagit bort ikonen för bilder i senaste, bevakningar och deltagit.
Jag ser också att de har dykt upp på webben igen. Har bara inte tänkt på det.

Kanske en uppdatering som gjorts, då kan ju vissa inställningar försvinna.

Ingen kommentar från forumägare?😉

Lustigt, jag ser det inte ens. I ”Bevakat” som är mitt ”huvudflöde” har allt minst tre symboler. En av trådarna har visst en poll också.

Kan inte säga att det vare sig förbättrar något eller stör mig.

Diskussionsforumets bevakade trådar med titlar och ikoner för aviseringar, svar, läsningar och kategorier, inklusive en poll-symbol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Att @Per Eskilsson som är tekniskt ansvarig inte svarar kan nog bero på att det är helg, eller att han inte bevakar forumet så noga.

BirgitS
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Att @Per Eskilsson som är tekniskt ansvarig inte svarar kan nog bero på att det är helg, eller att han inte bevakar forumet så noga.
Det var inte helg i tisdags.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Valet att visa ikonerna var medvetet. Bakgrunden var att jag personligen saknade ikonerna i Obesvarat. Jag har läst och funderat och stör mig också på ikonerna, men inte på ikonerna själva utan på den gröna färgen som drar till sig för mycket uppmärksamhet från rubriker och övrig text enligt mig.

Vi har så sent som igår ändrat färgen på ikonerna från grönt till grått i vår utvecklingsmiljö och jag tycker det känns mycket bättre men vi har inte hunnit rulla ut ändringen live än. Just nu är jag på skidresa men kommer hem snart. Jag hoppas och tror @cnils att ändringen kommer att rullas ut senast natten mellan måndag och tisdag så att ni andra också får se och känna på det.

• Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Stämmer bra, det är färgen som gör den störande.

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
För mig blev det bra nu, tack👍

• Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
BirgitS
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi har så sent som igår ändrat färgen på ikonerna från grönt till grått i vår utvecklingsmiljö och jag tycker det känns mycket bättre men vi har inte hunnit rulla ut ändringen live än.
Det gör nu att jag för ofta missar trådar jag har skrivit i (med/utan bevakning) i Senaste-listan, jag uppmärksammar inte längre ikonen/ikonerna för det.

Håller om det sista. En snabb titt för att se trådar jag varit aktiv i är inte lika smidigt. Inte så illa att jag börjat gråta än, men visst är det smidigare utan.

Jag missade ikon för mitt deltagande pga av alla "illgröna" bildikoner.😇

BirgitS
A AndersS skrev:
Jag missade ikon för mitt deltagande pga av alla "illgröna" bildikoner.😇
Ja, det var inte bra heller när bildikonerna dök upp igen, men hellre att jag kollar en extra gång för att det finns en ointressant bildikon där än att jag missar de intressanta trådarna för att jag inte ens noterar ikonerna.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.