Skulle behöva ett bra svar på en symbol som en laddare till en hoverboard har. Om det är som jag tror att den ena utgången är + och bägge de andra är - .Kontakten på hoverboarden har 3 stift men tyvärr har ett brutits av. Men när jag öppnade hoverboarden så såg jag att bara 2 stift var anslutna. Därför tänker jag att det kanske går att flytta sladden från det avbrutna stiftet till det som inte var inkopplat. Tackar för tips.