Ögonfröjd Ögonfröjd skrev:
De är ett jättevanligt fel på deras produkter. Vissa lyckas få det på reklamation men andra inte. Jag jobbade i badrumsbutik och har fått se mängder av sådant porslin.
Tack. Ska försöka iallafall.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.