Har någon ett tips var jag kan handla 25lpm av detta kring sthlm?

tack tack
 
  • Måttband mot en träkonstruktion visar dimensioner för ett potentiellt byggprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett mätverktyg visar uppmätning av en trästruktur, eventuellt för bauhausprodukt sökning i Stockholm.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Måttband som mäter tjockleken på en träväggs isolering vid ett byggprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gul tumstock mäter träskada orsakad av trägnagare på rödmålat träverk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Måttband som visar 203 mm på en träyta vid byggprojekt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Åsa Lund
Dubbelfasspont
 
Yes. Men i dessa dimensioner?... jag har sökt å sökt utan att finna....
 
22x145 verkar vara det största jag hittta som byggvaruhusen tillhandahåller
 
  • Teknisk ritning av dubbelkantspont med måttangivelser i dimensionerna 22x145 mm, inklusive text om tillgängliga storlekar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
MultiMan
Går det inte att beställa? Lokala sågen där jag bor har iaf tidigare sågat efter hur man vill ha det, mot en kostnad givetvis. Bara det faktum att panelen du vill ha är ~50% tjockare än normalt numera lär öka priset rejält eftersom det blir mycket färre meter panel ur samma stock. Min råspont på taket är ~38mm, men det är ju byggt för snart 100 år sedan.
 
Ska fråga min kontakt på Woody... jag ska bara ha ca 25lpm eftersom jag bygger altan, då blir nuvarande panelavslut för kort...

jag kan ju iofs hitta på nått annat, men det hade varit snyggare med org panel stuk...
 
Åsa Lund
Annars ha stående panel den biten?
 
Nja, vi får se..hittar jag inte rätt panel kanske jag sätter vanlig frovaågad ytterpanel som jag målar röd


Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Annars ha stående panel den biten?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.