Har själv varit på många sådana objekt.
Senast en villa i Täby där Ägaren själv smält in en plastmatta på en spånskiva utan fall eller tröskel i ena badrummet och kaklat över plastmattan i det andra. Tak av masonitskivor istället för spont och papp. Köket ett sjaskigt hemmabygge och uppvärmning direktverkande el. Allt detta i en trött 70-tals kåk med total insyn från alla håll.
Sådana här objekt gick för 11-12 msek i April. Nu ligger de ute för 9 utan att ens få skambud. En nivå ner mot 5-6 för dessa objekt i framtiden är sunt