Vad tror du Ola, blir detta tillräckligt tungt för att det ska vara vettig träning för en kraftkarl som dig?

Bunt av skivor med varierad tjocklek som efterliknar en hög MDF-skivor, bara ytterpanelen är äkta ek.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

För att det inte ska bli för tungt för oss andra så kan jag avslöja att det mest är fejk, bara ek på framsidan:

Träningsvikt klädd med ek på framsidan för att se ut som en massiv balk.
Skapa konto

• Gilla
Hedens
  • Laddar…
Övre bilden ser ut som diverse spill, ska du ha hjälp att köra det till soptippen?

Annars är jag (eller rättare sagt min rygg) fit for fight igen, bring it on!

• Gilla
Pysslarn
  • Laddar…
Yepp, hade varit skönt att få hjälp att få upp allt på släpen!

Nu dags att börja måla:)

Alla som känner för det är välkomna att lyfta/hutta/hotta upp hylla på söndag 21/1 kl 11. Det blir ett klart lägre lyft än förra gången:) Vikten lite oklar men gissningsvis lite lägre. Om det blir för lätt kan vi lyfta upp och ner den ett par gånger så alla känner sig genomtränade:)

Jaaaaa! Äntligen! Jag tränar på så länge, börjar bli rätt stark nu.

Glad man lyfter tyngdlyftningsstång med tunga vikter i gymmiljö.
Skapa konto

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Du får lägga det på icke familje tid...
Skall se Disney on Ice på söndag med barnen, men helt ärligt hade jag hellre gjort detta. :)

Bara toppen kvar att lägga på. Tror du det blir tungt nog @Ola C ? Eller ska jag fylla på med betong i botten?

Pågående bygge av en stor, vertikal skiljevägg i ett verkstadsutrymme, nästan färdigställd och uppsatt på stödben.
Skapa konto

Herrej@vlar, det där ser ut som nån inventarie från Alcatraz...jag kan lyfta lite i högra änden, @jac får ta vänster.

Efter att nog har strukit ut lim ovanpå alla vertikala delar märkte jag att toppen var aningen för stor och tung för att lyfta upp på plats själv:( Operation torka bort mängder med lim fick istället inledas...

Ajdå. Jag har vägarna förbi imorron förmiddag vid 9.30 om du inte har nån annan hjälp på plats.

Ola C Ola C skrev:
Ajdå. Jag har vägarna förbi imorron förmiddag vid 9.30 om du inte har nån annan hjälp på plats.
Tror praktikanten är tillbaka från krasslighet imorgon, om inte ringer jag dig vid 9 så får du gärna svänga in om o få en kaffe o ett uppvärmningslyft inför söndag.

Jag e på möte, skicka sms isåfall.

• Gilla
Daniel_N
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Herrej@vlar, det där ser ut som nån inventarie från Alcatraz
Håller med, ser inte ut att vara sådär väldigt mycket mindre och lättare som utlovats.

Självklart hade jag gärna varit med och lyft i tunga änden på söndag men tyvärr verkar det som om det blir svårt att hinna med. Jag får hålla det öppet så länge och återkomma.

Det är lugnt Jac, jag har löst en stand in: Herr tröskedomkraft ska göra en insats hade jag tänkt.

Daniel_N Daniel_N skrev:
Herr tröskedomkraft ska göra en insats hade jag tänkt.
Ja men då så, kan knappast gå fel när han är med. (y)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.