10 502 läst ·
87 svar
11k läst
87 svar
Svar på öppet brev från Ola C [lyft 21/1!]
Vad tror du Ola, blir detta tillräckligt tungt för att det ska vara vettig träning för en kraftkarl som dig?
För att det inte ska bli för tungt för oss andra så kan jag avslöja att det mest är fejk, bara ek på framsidan:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
För att det inte ska bli för tungt för oss andra så kan jag avslöja att det mest är fejk, bara ek på framsidan:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alla som känner för det är välkomna att lyfta/hutta/hotta upp hylla på söndag 21/1 kl 11. Det blir ett klart lägre lyft än förra gången
Vikten lite oklar men gissningsvis lite lägre. Om det blir för lätt kan vi lyfta upp och ner den ett par gånger så alla känner sig genomtränade
Efter att nog har strukit ut lim ovanpå alla vertikala delar märkte jag att toppen var aningen för stor och tung för att lyfta upp på plats själv
Operation torka bort mängder med lim fick istället inledas...
Håller med, ser inte ut att vara sådär väldigt mycket mindre och lättare som utlovats.Ola C skrev:
Självklart hade jag gärna varit med och lyft i tunga änden på söndag men tyvärr verkar det som om det blir svårt att hinna med. Jag får hålla det öppet så länge och återkomma.