E El-Löken66 skrev:
Tror inte du anar vad den röda ass falten kostar. Men fint blir det.
Det är inte röd asfalt. Det är blod från cyklister som hade rätt

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
F
P pmd skrev:
Innan du får en obändig lust att vara oförskämd föreslår jag att du räknar till 10 och funderar på om en förolämpning höjer nivån på diskussionen. Om svaret är ja, så varsågod och ös på med förolämpningar, men helst inte annars.
Nä, förresten: om svaret är ja bör du snarare räkna till hundra och fundera en gång till.

Det "övriga tramset" är sakfrågan.
Som jag skrev tidigare, det är rätt underhållande att du först gör bort dig och varje gång börjar bubbla om dina halmgubbar varje gång det inte går bra. Det börjar bli lite väl urtvättat vid det här laget.

angående sakfrågan så har jag redogjort för hur jag ser på det och som jag ser det snackar du inte ens sakfråga utan bara bubblar. Men framför allt, jag är extremt ointresserad av att ha nån debatt med dig och dina halmgubbar öht.

E El-Löken66 skrev:
Tror inte du anar vad den röda ass falten kostar. Men fint blir det.
Haha! Känns alltid lika juligt att passera.
just färgsättningen finns ju på rätt många ställen så jag hoppas någon har räknat ut hur mycket färre olyckor det blir, eller så har de en svåger på Flügger.

P paralun skrev:
Oj vad många "hajtänder" som inte syns under vintern.... dags för 30km/h.
Ja verkligen! Även de som knappt syns efter slitage

P
F fsn skrev:
Som jag skrev tidigare, det är rätt underhållande att du först gör bort dig och varje gång börjar bubbla om dina halmgubbar varje gång det inte går bra. Det börjar bli lite väl urtvättat vid det här laget.
Det är roligt att du är så lättunderhållen, men nu tycker jag att du ska sluta med argumentum ad hominem. Det tillför inget till diskussionen.
F fsn skrev:
Men framför allt, jag är extremt ointresserad av att ha nån debatt med dig och dina halmgubbar öht.
Det är enkelt åtgärdat. Du kanske kan räkna ut hur?

P Peter787 skrev:
Det är inte en korsande cykelbana (cykelöverfart) i TS fall.
Lämna företrädeskylten gäller den korsande vägen och väjningslinjen visar var man ska stanna, om det behövs för att lämna företräde, för att inte blockera övergångsstället.
Det har ingenting att göra med cyklister som cyklar på övergångstället.
Att lämna företräde gäller inte bara specifika trafikslag, såklart Det gäller all trafik som korsar EFTER skylten för påbjuden väjningsplikt. Så det du har rätt i är att det inte har något att göra med cyklister, det har med ALL trafik att göra. I övrigt fel.

E
r0bertwh r0bertwh skrev:
Att lämna företräde gäller inte bara specifika trafikslag, såklart Det gäller all trafik som korsar EFTER skylten för påbjuden väjningsplikt. Så det du har rätt i är att det inte har något att göra med cyklister, det har med ALL trafik att göra. I övrigt fel.
Om vi säjer så här då. Att det var en tretton åring som blev på körd.

Vems är felet då.

Givet vis även här Bilisten. Med trianglar till för banelse.

Eller om en bebis sprang ut ur en buske.

Bilisten. Alltid bilisten.

Satt där med sin telefon och ignorerade trianglar hela tiden. Men vill få rätten på sin sida.

Stackars @SueCia . Detta forum är på byggarens sida.

E El-Löken66 skrev:
Om vi säjer så här då. Att det var en tretton åring som blev på körd.

Vems är felet då.

Givet vis även här Bilisten. Med trianglar till för banelse.

Bilisten. Alltid bilisten.

Satt där med sin telefon och ignorerade trianglar hela tiden. Men vill få rätten på sin sida.

Stackars @SueCia . Detta forum är på byggarens sida.
Var kom telefonen ifrån?

E
FredrikR FredrikR skrev:
Var kom telefonen ifrån?
In lägg 8 2 1. Körde han inte samtidigt som han prata i telefon?

Hur skulle det annars gått till. Alter nativet är att föraren är blind. Är det till låtet att köra bil utan syn?

E El-Löken66 skrev:

Hur skulle det annars gått till. Alter nativet är att föraren är blind. Är det till låtet att köra bil utan syn?
Ledsen, tråden har 776 inlägg nu.
Prova citera, jag vet att du har grejat det förut.

• Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 3 till
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:
En springande bebis vore allt nåt!

• Haha
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
E El-Löken66 skrev:

Nu var bilisten en kvinna...

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
F
P pmd skrev:
Det är roligt att du är så lättunderhållen, men nu tycker jag att du ska sluta med argumentum ad hominem. Det tillför inget till diskussionen.

Det är enkelt åtgärdat. Du kanske kan räkna ut hur?
Det blev inte mindre halmgubbe när du bytte namn på det. Och snacka om att konstant göra halmgubbar genom att konstant ropa halmgubbe, omvänd projektion och på alla sätt ta allt fokus bort från sakfrågan.

Du kan numera titulera dig ”iggad tomte”, du är ignorerad.

P
F fsn skrev:
du är ignorerad.
Äntligen. Tack!

Hur kopplar du detta till att bygga hus?🧐

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.