141 875 läst ·
1 709 svar
142k läst
1,7k svar
Suck... trafikolycka (jag på cykel) vad väntar mig...
Som jag skrev tidigare, det är rätt underhållande att du först gör bort dig och varje gång börjar bubbla om dina halmgubbar varje gång det inte går bra. Det börjar bli lite väl urtvättat vid det här laget.P pmd skrev:Innan du får en obändig lust att vara oförskämd föreslår jag att du räknar till 10 och funderar på om en förolämpning höjer nivån på diskussionen. Om svaret är ja, så varsågod och ös på med förolämpningar, men helst inte annars.
Nä, förresten: om svaret är ja bör du snarare räkna till hundra och fundera en gång till.
Det "övriga tramset" är sakfrågan.
angående sakfrågan så har jag redogjort för hur jag ser på det och som jag ser det snackar du inte ens sakfråga utan bara bubblar. Men framför allt, jag är extremt ointresserad av att ha nån debatt med dig och dina halmgubbar öht.
Det är roligt att du är så lättunderhållen, men nu tycker jag att du ska sluta med argumentum ad hominem. Det tillför inget till diskussionen.F fsn skrev:
Det är enkelt åtgärdat. Du kanske kan räkna ut hur?F fsn skrev:
Att lämna företräde gäller inte bara specifika trafikslag, såklart Det gäller all trafik som korsar EFTER skylten för påbjuden väjningsplikt. Så det du har rätt i är att det inte har något att göra med cyklister, det har med ALL trafik att göra. I övrigt fel.P Peter787 skrev:Det är inte en korsande cykelbana (cykelöverfart) i TS fall.
Lämna företrädeskylten gäller den korsande vägen och väjningslinjen visar var man ska stanna, om det behövs för att lämna företräde, för att inte blockera övergångsstället.
Det har ingenting att göra med cyklister som cyklar på övergångstället.
Om vi säjer så här då. Att det var en tretton åring som blev på körd.r0bertwh skrev:
Vems är felet då.
Givet vis även här Bilisten. Med trianglar till för banelse.
Eller om en bebis sprang ut ur en buske.
Bilisten. Alltid bilisten.
Satt där med sin telefon och ignorerade trianglar hela tiden. Men vill få rätten på sin sida.
Stackars @SueCia . Detta forum är på byggarens sida.
Var kom telefonen ifrån?E El-Löken66 skrev:Om vi säjer så här då. Att det var en tretton åring som blev på körd.
Vems är felet då.
Givet vis även här Bilisten. Med trianglar till för banelse.
Eller om en bebis sprang ut ur en buske.
Bilisten. Alltid bilisten.
Satt där med sin telefon och ignorerade trianglar hela tiden. Men vill få rätten på sin sida.
Stackars @SueCia . Detta forum är på byggarens sida.
Det blev inte mindre halmgubbe när du bytte namn på det. Och snacka om att konstant göra halmgubbar genom att konstant ropa halmgubbe, omvänd projektion och på alla sätt ta allt fokus bort från sakfrågan.P pmd skrev:
Du kan numera titulera dig ”iggad tomte”, du är ignorerad.
Hur kopplar du detta till att bygga hus?🧐