K kaj_partaj #1 Medlem · östergötland · 14 inlägg 15 sep 2008 09:23 kaj_partaj Medlem östergötland 14 inlägg 15 sep 2008 09:23 #1 Hej! Har en liten undran ....när det är mörkt och jag tänder eller släcker lampan i hallen så märkar jag att det blekar till inne i strömbrytaren.....är det normalt eller farligt? MVH //KAJ
Hej! Har en liten undran ....när det är mörkt och jag tänder eller släcker lampan i hallen så märkar jag att det blekar till inne i strömbrytaren.....är det normalt eller farligt? MVH //KAJ
prototypen #2 Medlem · Västerbottens län · 18 047 inlägg 15 sep 2008 09:42 prototypen Medlem Västerbottens län 18 047 inlägg 15 sep 2008 09:42 #2 Lite får det allt blixtra utan att det är något fel. Om lampan är på och strömbrytaren blir varm då är det dags att göra något. Protte
Lite får det allt blixtra utan att det är något fel. Om lampan är på och strömbrytaren blir varm då är det dags att göra något. Protte
K kaj_partaj #3 Medlem · östergötland · 14 inlägg 15 sep 2008 12:22 kaj_partaj Medlem östergötland 14 inlägg 15 sep 2008 12:22 #3 Okej !! Tack så mycket för svaret ..då vet jag!!