Hej!

Har en liten undran ....när det är mörkt och jag tänder eller släcker lampan i hallen så märkar jag att det blekar till inne i strömbrytaren.....är det normalt eller farligt?

MVH //KAJ
 
Lite får det allt blixtra utan att det är något fel.

Om lampan är på och strömbrytaren blir varm då är det dags att göra något.

Protte
 
Okej !!

Tack så mycket för svaret ..då vet jag!!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.