Man kan ju även köra med en utanpåliggande brytare och dra ner en slang till den.

aedwall skrev:
Kör trådlös brytare med NEXA.

//Anders
:-) nja..... om du tittar på brytarna jag tänker använda så förstår du nog att det blir svårt..

Skaffa dosa och brytare från Danmark, helt andra dimensioner.
Fattar inte hur de får in fingrarna.

Protte

DSCN7616b.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tack jag skall kolla dosor från Danmark har du nån bra länk?
Jag vill ha en "retro"-brytare för jag håller på o bygger ett "retro"-hus...
På övervåningen skall jag ha 3 sovrum + biljardrum och det blir 6 pelare i gammal stil längst ena sidan på biljard rummet mot en hall i en av pelarna skall jag ha brytaren till belysningen ingången till biljardrummet blir mellan två pelare mellan resten kommer det bli ett räcke ena sidan är skydd mot att ramla ned för trappan och annan del är för att man inte skall "ramla" in i biljardrummet..

• Gilla
oceanis
  • Laddar…
Beställde några dosor från harald nyborg men fick ett mail därifrån om att dom ej levererar till Sverige...:(
:banghead: så nu slog jag huvudet i väggen... Är det nån som vet vart man kan beställa i Danmark.
Nu skulle mammas faster Inses levt så hade man kunna fått henne o beställa i Danmark och sen sänt till mig.

DSCN7742B.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Efter mycket om och men.
Beställde inmurningsdosor och reparationsdosor från Danmark
inmurningsdosorna funkade bäst jag fick dock töja ut dom lite.
Värmespruta + en träplugg som jag tryckte in i dosan.
stolpen skall målas förmodligen vit sen blir det ett svart järn staket med mahogny färgad överliggare mellan stolparna.

• Gilla
LGG-01 och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.