Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag inhandlade en autostart för att få spånsugen gå igång när jag startar såg eller hyvel.
I min enfald trodde jag allt skulle funka när jag tryckte i alla kontakter o startade sågen....spånsugen var tyst! Aha, det sitter ju en strömbrytare på sugen. Den måste jag bli av med. Ja, ja, det är ju enfas och 230 V har jag pulat med förr så jag tar bort strömbrytaren.
Men det är inte bara två kablar, det är fyra som kommer från motorn!
Vad är det fråga om? Hur ska jag göra? Eller måste jag klara mig utan autostart!
5
50procent
Husspekulant
· Haparanda
· 1 379 inlägg
50procent
Husspekulant
- Haparanda
- 1 379 inlägg
Men mät upp det, och det spelar ingen roll hur du lägger fas och nolla för övrigt.D Doc_63 skrev:
I anslutningslådan kanske du kan se vilken som är vilken.
Klicka här för att svara