Den borde funka.

Grävde lite djupare och hittade denna som inte har adapter inbyggd på stickkontakten som den på förra bilden. Denna bör väl också fungera fint? :) image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Yes, grovt överdimensionerad med 3A dock, men du kan testa om pulserandet försvinner

• Gilla
rayab
  • Laddar…
Klippte kabeln. I dom här så är det inte en brun och blå utan innerst är det en kabel med "trådar" mellan den kabeln och ytterhöljet är det också "trådar"!
Blir det korrekt att dela upp dom så här och koppla in dom till handtaget?

Tack för att ni engagerar er!

image.jpg
Skapa konto

Det borde det bli men mät polariteten så att plus och minus hamnar rätt. Vissa prylar tycker väldigt illa om att det blir fel.

Det stod i bruksanvisningen att polariteten inte hade någon betydelse. Så gjorde en snabbkoppling nu för att testa funktionen och vet ni vad!
DET FUNKAR!! Tack till alla som hjälpt mig. :thumbup:

image.jpg
Skapa konto

• Gilla
Bo.Siltberg och 2 till
  • Laddar…
Hur gjorde du med kabelöverföring, vilken typ blev det?

Göta Petter vad det lyser, strålande!

Och barna kan sitta i timtal och vrida på låsvredet:
Rött-grönt-rött-grönt-rött-grönt... :)

Lyser handtagen på båda sidor?

• Gilla
rayab
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Lyser handtagen på båda sidor?
Skulle vi behöva här på kontoret, vet inte hur många ggr man stigit in på toan för att stöta på någon som är i fart att göra stordåd i porslinet.

• Gilla
rayab
  • Laddar…
Anders än så länge har jag bara kabeln lite löst så här. image.jpg
Skapa konto
får se om detta åtgärdas vid senare tillfälle.

KnockOnWood Ja visst lyser det fint. 👍😊
Handtaget lyser bara på utsidan.

Hehe hoppas jag slipper barnens vridande fram å tillbaka 😊

AndersMalmgren skrev:
Skulle vi behöva här på kontoret, vet inte hur många ggr man stigit in på toan för att stöta på någon som är i fart att göra stordåd i porslinet.
Då tycker jag det verkar som att ni i första hand behöver låsbara toadörrar eller möjligen en allmän vidareutbildning bland dina medarbetare.

Alfredo skrev:
Då tycker jag det verkar som att ni i första hand behöver låsbara toadörrar eller möjligen en allmän vidareutbildning bland dina medarbetare.
Oftast är de på de toaletter som har handikapplås så antar att det är något special med dem som folk inte fixar :)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.