Hur skulle ni lösa detta eminenta problem?
Stosen kommer ut i fästet på skåpet. Jag tror inte det håller utan att förstärka. Men jag vill ju heller inte att de ska synas att man förstärkt.
Det ska vara 3x60-skåp och fläkt i mittenskåpet.
På bilden syns det vänstra av de tre skåpen.
Tror ni det håller att såga ur som det är, och skruva på en tunn plåt på båda sidorna av den högra stommen?
Stosen kommer ut i fästet på skåpet. Jag tror inte det håller utan att förstärka. Men jag vill ju heller inte att de ska synas att man förstärkt.
Det ska vara 3x60-skåp och fläkt i mittenskåpet.
På bilden syns det vänstra av de tre skåpen.
Tror ni det håller att såga ur som det är, och skruva på en tunn plåt på båda sidorna av den högra stommen?
D danielcse skrev:
Det gör det. Frågan är om materialet som blir kvar håller för belastningenK Kane skrev:
Klicka här för att svara


