Hej!

Sitter och letar bubbel till badrummet. Jag vill ha ett rätt stort rektangulärt badkar, men vet inte om det kommer ta för mycket plats/se dumt ut. Vårat badrum är 2.50*2.30 + ett separat duschrum som är 1.2*1.2. Badkaret vi tittar på är 1.80*1.0. Badkaret får plats utan problem, men fråga är om det inte kommer kännas trångt när all annan inredning också är på plats ??? Vad tror ni? Och någon som gjort liknande?

Tack på förhand!

Ja, det känns spontant en aning trångt. Vad har du mer tänkt ha i badrummet?

En 100 bred komod och toastol. Komoden kommer sitta på den vägg som blir 180 lång. ( Dörröppning där. ) Tanken är alltså att badkaret och toastolen ska stå på motsatt vägg som blir 250. Då blir det ca 70cm över till stolen mellan kortsidan på badkaret och väggen.

Tycket också att det känns lite trångt, men vill inte heller sätta in någon badbalja ;)

(jag har ett neptun bubbelkar med 8jets som var för stort för mitt badrum dvs aldrig använt, inte ens upp packat... 170x70.. köp ett mindre till mig och byt?)

(jag har ett neptun bubbelkar med 8jets som var för stort för mitt badrum dvs aldrig använt, inte ens upp packat... 170x70.. köp ett mindre till mig och byt?)
Och vad är priset ???

;D tja, liknande kostar idag 14000...vi fick vårat på utförsäljning...

Är dock inte aktuellt längre..Får hoppas att det är ok med älvsbyhus att jag river bort spånskivan på väggarna och ersätter med gips, gör jag det får karet plats.. Borde ju vara ok, det är ju mitt hus...

Gav 5500 för mitt kar.. Ring Svenska Neptun snarast, dom skall snart ha ÅRETS utförsäljning, mitt kar fanns i 2ex...Dom har dom så billigt för att locka dit folk, du kan dock göra riktiga fynd:)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.