1 789 648 läst ·
3 417 svar
1790k läst
3,4k svar
Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan
M
MathiasFr
Medlem
· Frankrike - Pantin
· 558 inlägg
MathiasFr
Medlem
- Frankrike - Pantin
- 558 inlägg
Har mest legat lågt och inspirerats av andras verk, men inser att jag kanske borde bidra lite. 😉
Vi gör om lite i köket, och då behövdes en ny hylla för kaffekokare och liknande.
Och här är den med allt bråte på plats:
Vi gör om lite i köket, och då behövdes en ny hylla för kaffekokare och liknande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och här är den med allt bråte på plats:
Logga in
Skapa konto
Husägare
· September 1979
· 57 inlägg
Byggveteran
· 2 675 inlägg
En kollega önskade en skärbräda/uppläggnings bricka till sin son.
Då jag hade ont om tid så fick jag rota i skräphögen och gjorde en enkel bräda ca110cm
Använd ena sidan som skärbräda och andra som uppläggnings bricka så är en sida alltid snygg.
Då jag hade ont om tid så fick jag rota i skräphögen och gjorde en enkel bräda ca110cm
Logga in
Skapa konto
Använd ena sidan som skärbräda och andra som uppläggnings bricka så är en sida alltid snygg.
Jag håller på och bygger, men här är en lite fingervisning på hur det ser ut från övervåningen. Jag har inte riktigt bestämt hur taken bredvid uppgången skall se ut.. Det är nått som växer fram lite. Det är ju som du säger det skall passa ihop..Hep skrev:
Hallen med egentillverkade fönster.. Och samma typ av tak som i trapphuset. Tyvärr är fodret till ytterdörren ej klar.. Lite här o var så är det hyfsat färdigt men det behöver andrum för tankar o planerande.Hep skrev:
I det där projektet så tror jag att det är oerhört smart att ta en hel del andrum för tankar och planerande.Krillew skrev:
Det här är sånt som (särskilt i dagens tidsanda) verkligen balanserar på gränsen till "för mycket", "konstigt" eller t.o.m "osmakligt", men när man träffar rätt, på rätt sida, men nära gränsen, så blir det så enormt coolt.
Problemet är att vi är inte längre så vana att se sådana här miljöer, att de som gjort sig många års erfarenhet och har känslan i ryggraden inte längre finns, osv.
Det var jätteroligt att få se några av dina bilder!
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Utjämning trägolv - utan att förstöra originalgolvet
Golv -
Stödmur med stora stenar - tips på leverantörer
Trädgård allmänt -
Hjälp - ny villaägare, stora sprickor i sockeln och fukt
Grund & Markarbeten -
Förstora bef fönster - hur stämpa bärande vägg?
Byggnadsfysik -
Prisvärd CNC fräs för stora MDF skivor för en "fattig" 17-åring?
Verktyg & Maskiner