55 966 läst ·
65 svar
56k läst
65 svar
Sticksåg Bosch GST 90 E, något att ha?
Craftomat är Bosch. Lågprismärke specifikt för Bauhaus. Tror de motsvarar Boschs basic-sortiment.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 564 inlägg
Ja lättare att se/följa linjen, inga spån på såglinjen men ffa. så får du fina snittytan uppåt, undersidan blir "fransig" och ful.M mielo skrev:
Klicka här för att svara
