15 791 läst ·
4 svar
16k läst
4 svar
Stänga av kylskåpet
Tillverkarna tycker nog ofta att det är rätt onödigt att bygga in en på/av-knapp. Det lär ju lägga på några kronor i tillverkningskostnad. Normalt behövs ju inte den funktionen och om det verkligen behövs så är det ju som påpekat rätt enkelt att bara dra ut sladden.
Klicka här för att svara