Hej
Jag har
Hej jag har en IVT-490 värmepump och funderar på att ställa cirkulationspumpen på ständig cirkulation och på så sätt kyla varma golv (där solen står på) och på så sätt värmer jag Då också kalla badrumsgolv (betongplatta) i suterräng plan inte minst under sommarmånaderna, är det en bra idé?
Och om det är så hur sätter jag Cirkulationspumpen i ständig drift det enklast?