N Nygge72 skrev:
Svar ja, angående dörrarna.

Jag kör med termometer och det diffar ca 2 grader mellan kväll och morgon. Däremot vet man ju ej hur välkalibrerade termometrarna är så vad jag tror är 20 grader kanske är 18 osv och då upplever att det är kallt i förhållandevis till vad termometern visar
Temperatur upplevs olika i olika situationer. 18 grader i ansiktshöjd upplevs som kallt om golvet är kallare och tvärtom. Är det sen lite (och det kan vara liiiite) drag så upplevs det ännu kallare
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.