Normalt sett en bra idé, men förra året var det 1-2 meter vatten där. Ytan blir översvämmad nästan varenda vår och höst. Det är också anledningen till att marken är så mjuk där.
Du får byta till videlsläktet, Salix. Kanske några väl placerade bollbilar så har du en grönvolym där på fem år.
Jag hade bara lagt ut några stora stenbumlingar så dom inte kan parkera. Du hindrar ingen från att gå där. Men sen är jag lite lagd åt frifräsar-hållet.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.