P
Har haft en firma som putsat mina källarväggarna invändigt. Såg nu en spricka, tjock som ett hårstrå och en halvmeter lång. Det är bomljud bakom. Ska man låta det vara eller bör de åtgärda?
 
P
Bump
 
P
Bump
 
Spricka kan vara normalt, allt hänger på vilket underlag det är och tex om det fanns rörelser innan, om det armerades osv. Bomljud ska du däremot inte ha och även om du har en tunn spricka borde putsen ha bra vidhäftning mot underlaget så det Bordeaux få ett utlåtande om
 
Och i vanlig ordning så skadar aldrig några bilder, speciellt om du har före arbetet, under arbete och slutresultatet
 
Är det även målat?
 
P
Ska fixa bilder när jag komme hem, om fyra dagar. Har betalt en firma mycket pengar för att putsa källaren så det är därför jag ställer frågan. Men ni tycker att jag kan ringa firman direkt då bomljud inte är okej?
 
P
Film
 
S
Reklamera och så får de göra om.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Anonymiserad 182623 skrev:
Ska fixa bilder när jag komme hem, om fyra dagar. Har betalt en firma mycket pengar för att putsa källaren så det är därför jag ställer frågan. Men ni tycker att jag kan ringa firman direkt då bomljud inte är okej?
Hej! Jag har precis samma fråga. Hur gick det för dig? Gjorde dom om det eller hur gick du vidare?
 
E Elo89 skrev:
Hej! Jag har precis samma fråga. Hur gick det för dig? Gjorde dom om det eller hur gick du vidare?
TS kommer inte svara dig, då denne inte har kvar sin profil. Kan förstås skaffat en ny, och råka se detta, men troligen inte.
Men tänker att du säkert kan få hjälp ändå. Har du alltså också haft hantverkare? Sedan spricka och bomljud?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.