Jag bor i villa och har ett badrum från 2017 och har kvalitetsdokument från byggfirma .Jag såg några sprickor i dusch horn .är det ansvar för den företage som bygget badrum i 2017 ?
vem ska jag kontakta först ?
vem ska jag kontakta först ?
Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
I fogen? Det är bara estetiskt, tätskiktet påverkas inte av det. Om man nu inte ser att det rör sig otroligt mycket då.......
Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
det är samma lika där. Sprickan påverkar ingen täthet på det viset och ska man byta plattan så tror jag man kommer att se att den är bytt mer än vad du ser sprickan idag.
Klicka här för att svara

