Skulle vilja ha infällda spottar i altantaket.

Öppen altan med enbart plåttak just nu, men kommer att få ett innertak i sommar.

Någon som kan tipsa om vilka spottar jag kan välja på.
Om det ens finns några sådana?
 
Det finns ganska många trådar som tar upp detta om du söker lite. Jag har själv Cosa 30 som jag köpte på Jula. 399kr för 10 lampor. Fungerar klockrent tycker jag. Prisvärda.
 
Cosa 30 lyser inte upp, mer en effekt belysning.
 
Danne12345 skrev:
Det finns ganska många trådar som tar upp detta om du söker lite. Jag har själv Cosa 30 som jag köpte på Jula. 399kr för 10 lampor. Fungerar klockrent tycker jag. Prisvärda.
OFFTOPIC
de har utgått enl julas kundtjänst
 
fgo skrev:
OFFTOPIC
de har utgått enl julas kundtjänst
Konstig i så fall, de är ju med i senaste katalogen med art.nr 422-259............
 
ja det är ju det + att de är med på hemsidan.
Jag hade tänkt att köpa två paket till altanen men de skulle aldrig komma in i butiken igen
 
Jag kan meddela att de verkar inte ha någon koll hos jula.
De finns i lager hos flera butiker nu.
 
Men kan meddela att Brilliant som tillverkar har gjort om elkopplingarna på dem!! Endast 1,5 sladd mellan varje lampa, De är seriekopplade och går inte till någon box längre. Alltså kan man inte sätta dem på samma sätt som förrut.

Jula har dem på sin hemsida med saldo, men kan meddela att inga varuhus har dem inne ännu.
 
MrNice80 skrev:
Men kan meddela att Brilliant som tillverkar har gjort om elkopplingarna på dem!! Endast 1,5 sladd mellan varje lampa, De är seriekopplade och går inte till någon box längre. Alltså kan man inte sätta dem på samma sätt som förrut.

Jula har dem på sin hemsida med saldo, men kan meddela att inga varuhus har dem inne ännu.
Har precis kommit hem med 2st paket från jula i borlänge. Dessa har båda den "gamla" kopplingen, och de har nyss kommit i lager igen. De hade 8 paket på hyllan när jag handlade dem.
MEN jag såg att molectric har den "nya" kopplingen.

Pratade med en expedit och hon sa att de skulle utgå.

Jula säljer inget från sin sida, utan endast i butik.
 
fgo skrev:
Har precis kommit hem med 2st paket från jula i borlänge. Dessa har båda den "gamla" kopplingen, och de har nyss kommit i lager igen. De hade 8 paket på hyllan när jag handlade dem.
MEN jag såg att molectric har den "nya" kopplingen.

Pratade med en expedit och hon sa att de skulle utgå.

Jula säljer inget från sin sida, utan endast i butik.
Molectic har ändrat på sin sida efter jag upptäckt detta. De visste att det var på gång. Men inte när. Jag fick erfara detta den hårda vägen. Idag fick jag hem cosa45 or och 2 st dimmrar dock. 
 
F
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.