A
 
Redigerat:
Det är en 230 V-spis du har, så din inkoppling är korrekt endast om den grå ledaren är en nolla, och att svart och brun är faser. Är grå en fas ska du vara glad över att spisen bara ger en felkod och inte vit rök ifrån sig.

Sedan behöver hantverket bli bättre. Anslutningen av ledarna bör läggas bättre under skruvskallarna.
 
  • Gilla
50procent
  • Laddar…
5
Du saknar en nolla, spänningen som anges är huvudspänning dvs fas-fas.
Edit:
Äsch Bo var före
 
Varför radera frågeställningen?
 
Jonathan B Jonathan B skrev:
A
Det var inget fel på din fråga så lägg gärna tillbaka den.
 
  • Gilla
50procent
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.