709 läst ·
4 svar
709 läst
4 svar
Spis installation
A
Redigerat:
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 839 inlägg
Det är en 230 V-spis du har, så din inkoppling är korrekt endast om den grå ledaren är en nolla, och att svart och brun är faser. Är grå en fas ska du vara glad över att spisen bara ger en felkod och inte vit rök ifrån sig.
Sedan behöver hantverket bli bättre. Anslutningen av ledarna bör läggas bättre under skruvskallarna.
Sedan behöver hantverket bli bättre. Anslutningen av ledarna bör läggas bättre under skruvskallarna.
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 839 inlägg
Klicka här för att svara
