5 255 läst ·
4 svar
5k läst
4 svar
spikläkten till panel
Dum fråga om spikläkten till panel...
Måste/bör man spika detta även runt alla dörr/fönsteröppningar eller är det overkill?
Har gjort så på garaget men har även sett bilder på nätet där folk inte gjort så innan panelen. Spar ju mycket arbete och tid på huset om man kan skita i det...
Måste/bör man spika detta även runt alla dörr/fönsteröppningar eller är det overkill?
Har gjort så på garaget men har även sett bilder på nätet där folk inte gjort så innan panelen. Spar ju mycket arbete och tid på huset om man kan skita i det...
Ok, will do. Men tidsödande är det ju, massa sågande ocksåImmobil skrev:
Fast mkt är nog pga att jag envisas med att använda fogsvansen istället för cirkelsågen... Kanske ska börja köra med den imorrn då
Nä ingen kap/ger, bara cirkelsågen...Immobil skrev:
Tänkte köpa en kap/ger på bauhaus, dom hade nåt billigt för 399kr eller så, men så tänkte jag även köpa spikpicka, men dom hade ju bara fjollpistoler så då blev jag sur och gick
Klicka här för att svara