Jag undrar hur jag ska göra med mitt trägolv. Så här såg det ut när jag flyttade in. Frågan är varför de spacklat över spikarna. Jag hade tänkt att ha skurgolv men nu vet jag inte hur jag gör med att det är spacklat. Kan jag slipa det nu? Hur blir det med spikarna?