Betongtak behöver ytskikt och i slutändan målas. Tror ni jag kan spackla direkt, kanske med nån primer, eller är det en bättre idé att låta muraren lägga gipsputs först?
Som bilden visar så finns gjutskarvar som kan slipas bort, ingjutna brädor samt nån slags kork utmed ytterväggarna. I övrigt slät betong.
Som bilden visar så finns gjutskarvar som kan slipas bort, ingjutna brädor samt nån slags kork utmed ytterväggarna. I övrigt slät betong.
Är det asfaltspapp mellan bjälklag och grundmur ?AlfredS skrev:
Betongtak behöver ytskikt och i slutändan målas. Tror ni jag kan spackla direkt, kanske med nån primer, eller är det en bättre idé att låta muraren lägga gipsputs först?
Som bilden visar så finns gjutskarvar som kan slipas bort, ingjutna brädor samt nån slags kork utmed ytterväggarna. I övrigt slät betong.
Klicka här för att svara

