Hej!
Har fått kapa upp ett håll i ett gammalt parkettgolv som jag nu lagt igen med golvspån.
Men dels är det en mindre höjdskillnad samt visa stavar har släppt vid kapning av golvet.
Och då är min fråga kan jag slipa och spackla detta med tex vanligt medium (alt grov) spackel för att jämna ut.
Ska läggas vanligt laminatgolv över sen.