Hej!
Har fått kapa upp ett håll i ett gammalt parkettgolv som jag nu lagt igen med golvspån.
Men dels är det en mindre höjdskillnad samt visa stavar har släppt vid kapning av golvet.
Och då är min fråga kan jag slipa och spackla detta med tex vanligt medium (alt grov) spackel för att jämna ut.

Ska läggas vanligt laminatgolv över sen.
 
M
Köp en säck flytspackel
 
Är det bara lite så kan du köp typ final finish från combimix eller dylikt. Då kan du handspackla ned till 0 i princip.

Väggspackel/sandspackel är för mjukt för golvet. Du behöver någon cementtyp.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.