viktorj skrev:
Men det går ju inte att dra ut nätverkssladden, då dör den ju. Någon inställning nånstans?
Man måste ställa in den på Wifi-drift har jag för mig.

Om det inte är nätsladd du menar. Different story.

Japp. Sen uppdatera när jag installerade. Drar jag ur nätverkssladden försvinner ljudet

Hade Sonos hemma (lånade från jobbet), imponerad av ljudkvalitén givet det lilla formatet. Vill nämna att Libratone finns, och även argon-inet2 som blev mitt slutliga va. Mer en köksradio (inte hifi, men handen på hjärtat är kanske Sonos inte särskilt hifi heller - beror på vad man jämför med), men med fördelen att man kan göra grundläggande saker utan fjärr (mobil). Dessutom stödjer den Spotify Connect, dvs kör vanliga Spotify, som man till viss del kan styra utan mobilen.

Redigerat:
Det som är riktigt irriterande med Sonos är att det inte finns någon "Next"-knapp. Det är inte smidigt att bolla upp telefonen när man står och lagar mat och vill byta låt.

Nyfniken skrev:
Det som är riktigt irriterande med Sonos är att det inte finns någon "Next"-knapp. Det är inte smidigt att bolla upp telefonen när man står och lagar mat och vill byta låt.
Dubbel tryck på play/pause så hoppar den fram en låt...

• Gilla
einna och 6 till
  • Laddar…
vilden skrev:
Dubbel tryck på play/pause så hoppar den fram en låt...
Du är värd en virtuell bukett! Varsågod!

• Gilla
vilden
  • Laddar…
Bara att plugga in strömkabeln och ladda hem SONOS appen har funkat klockrent för mig dom två åren jag har använt SONOS :thumbup:

• image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • image.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.