Har innertaksskivor som är ungefär 250*58cm... funderar lite på lägga igen skarvarna och få ett enhetligt... De har nog målat dom en gång tidigare, retar mig på knottror som skiljer mellan rummen.. sen börjar vissa skivor lossa..
men, spika ihop dem.. spackla skarvarna.. och sen lägga microlit... blir det bra och hållbart måntro?