Värst vad du ser konflikter. Jag anmärkte inget speciellt mot ditt inlägg, jag kompletterade med att EXLQ är ett val om man vill förlägga den en lite längre sträcka i rör än en "väggtjocklek". Kan vara bättre att behålla manteln om det går än att avmantla.