Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Nej det är inte nys. Det var därför jag skrev en "kort" sträcka.
Kanske du skulle verifiera annans inlägg då i stället för att komma med ev påpekande om och hur det ska ev vara med godkänt eller inte- Det är bättre med inlägg i den riktningen
 
Värst vad du ser konflikter. Jag anmärkte inget speciellt mot ditt inlägg, jag kompletterade med att EXLQ är ett val om man vill förlägga den en lite längre sträcka i rör än en "väggtjocklek". Kan vara bättre att behålla manteln om det går än att avmantla.
 
Bo.Siltberg Bo.Siltberg skrev:
Värst vad du ser konflikter.
Ser inga konflikter bara fakta som jag framhåller, varför inte tillstå på ett bra sätt att det är riktigt då, utan gå som katten kring het gröt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.