5 707 läst ·
39 svar
6k läst
39 svar
Snart dax för ny 4x4 - Förslag Önskas!
Vill man aldrig köra fast är detta ett bra val, många kan man åka också: http://www.blocket.se/gallivare/Bv_206_31287729.htm?ca=4&w=3
Medlem
· Västerbottens län
· 18 051 inlägg
prototypen skrev:
<<Då ska det mycket till innan man blir stående.>>
DET betyder att man kommer längre och kör fast på ett mera oåtkomligt ställe för bärgning.
Protte
Värst vad du var pessimistisk då. Man får väl montera winch om man ska ut i spenaten och leka.
Protte
<<Då ska det mycket till innan man blir stående.>>
DET betyder att man kommer längre och kör fast på ett mera oåtkomligt ställe för bärgning.
Protte
Värst vad du var pessimistisk då. Man får väl montera winch om man ska ut i spenaten och leka.
Protte
Land Rover Defender, hands down. Men att åka långt är väl sådär (bättre i modellerna från detta årtusende har jag hört). Plast på undersidan är det dåligt med.
Då kan du dra upp dina grannar ur snödrivorna.
Då kan du dra upp dina grannar ur snödrivorna.
Landrover defender eller discovery. Men min röst landar på Toyota Landcruicer. Någon av de tre står på inköpslistan när vår saab, andrabil, ger upp.
Klicka här för att svara