6 846 läst ·
68 svar
7k läst
68 svar
Snälla musik-nostalgiker, hjälp!
Nu får jag be TS om ursäkt, men den här tråden fick mig att plocka fram min Pro-Ject skivspelare igen.
Kopplad till en gammal Marantz receiver.
Den låter för jäkla bra alltså! En AT-95E pickup sitter på den, och vilket gött ljud det är från de gamla vinylplattorna!
Kopplad till en gammal Marantz receiver.
Den låter för jäkla bra alltså! En AT-95E pickup sitter på den, och vilket gött ljud det är från de gamla vinylplattorna!
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Finns det ingen vinyltråd!? Vi behöver en vinyltråd! 
Husägare
· Bergeforsen
· 1 727 inlägg
Uppdatering: maken fyllde år förra veckan. Han kunde aldrig föreställa sig att jag hade köpt en spelare och blev jätteglad.
Dock var det inte riktigt den modellen han siktat in sig på, så nu är den bytt, men huvudsaken var ju att han blev nöjd.
Nu återstår för honom att dra alla kablar kors och tvärs, tydligen ska den stå i vardagsrummet och inte i hans mancave som jag såg framför mig. 
Ps: det visade sig också att han hade närmare 15 skivor från sin ungdom men nu blir det att köpa fler.
Ps: det visade sig också att han hade närmare 15 skivor från sin ungdom men nu blir det att köpa fler.
Varför ska du be om ursäkt?? Det är väl roligt att du fick nåt nytt att göra?Dan1891 skrev:
Klicka här för att svara